عشق یعنی کشک!

عشق یعنی کشک!
عاشق نشید...از ما گفتن...!
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 11699
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1

من یک وب دیگه هم دارم rezarafigh.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

lale
ساعت22:27---19 مرداد 1391
عزیز دلم آپم.بیای ها

lale
ساعت13:34---17 تير 1391
سلام.لینکت کردم.با اسم ای عشق اله اله بلینک

sogol
ساعت21:17---12 تير 1391
بهخاطر من یه آپ کن

sogol
ساعت21:17---12 تير 1391

برمهدی آن هاله نورش صلوات*
برخال لب وجام ظهورش صلوات*
بی پرده همه انس وملک می گویند*
بر سال و مه ووقت ظهورش صلوات*
این پیام رو به اندازه ارادت به حضرت مهدی برای دوستانتبفرست تا میلیون ها صلوات نثار ایشان گردد!
...
آخه من برای دلخوشی کی پیام بگذارم شما که نیستین؟


relaxboy
ساعت12:00---27 خرداد 1391

سلام .وب بیستی داری معلومه خیلی واسش زحمت کشیدی .امیدوارم هر روزت بهتر از دیروزت باشه ...به منم سر بزن ...اخر همین خیابون در سیاهه وبلاگ منه..............نظر یادت نره.....پسر ارام....بای

....I Love you

...I Love you

..I Love you

.I Love you

.I Love you

.I Love you

..I Love you

...I Love you

....I Love you

.....I Love you

......I Love you

.......I Love you

........I Love you

........I Love you

........I Love you

.......I Love you

......I Love you

.....I Love you

....I Love you

...I Love you

..I Love you

.I Love you

.I Love you

.I Love you

..I Love you

...I Love you

....I Love you

.....I Love you

......I Love you

.......I Love you

........I Love you

........I Love you

........I Love you

.......I Love you

......I Love you

.....I Love you

....I Love you

╬♥═╬

╬═♥╬

╬♥═╬

╬═♥╬

relax

╬═♥╬

╬♥═╬

boy

╬═♥╬

╬♥═╬

╬═♥╬

╬♥═╬

╬═♥╬.

/(..\')\\♥♥(\'..)

./♥\\. = ./█\\.

_| |_ ♥ _| |_

من لینکت کردم تو هم منو بلینک

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آدرست کوووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟



sogol
ساعت13:24---17 خرداد 1391
خسته نباشی
انشاا...موفق شی
راستی ممنون که اومدی!


sogol
ساعت12:06---16 خرداد 1391
آقارضاازتون خبری نیست؟
کجایی پس؟


خسته
ساعت1:41---22 ارديبهشت 1391
سلام عالیه ممنون که بهم سرزدی _________________________________________________ خواهش میکنم

sogol
ساعت14:51---20 ارديبهشت 1391
منم عضویدم

roya
ساعت20:32---17 ارديبهشت 1391
منم اومدم

اتوسا اریاییان 
ساعت15:40---7 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگت عالی بود به وبلاگ من هم سربزن نام وبلاگ من:تک کلیسای عشق SASHAMANA.LOXBLOG.COM سربزنی ونظر بذاری خوش حال میشم ____________________ اومدم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 فروردين 1398برچسب:, توسط رضا رفیق
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :